آلما

من پنجره بر دوش به دنبال نسیمم

آلما

من پنجره بر دوش به دنبال نسیمم

آلما

آلما هستم؛ با دغدغه هایم: زبان، مذهب، فرهنگ و علایقم: طبیعت، عکس، فیلم، کتاب.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پدر

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۱۴ ب.ظ

چنین روزی بود که ناباورانه رفتن جسم سفیدپوشت را نظاره می کردیم و من در میان هق هق گریه ها و بغض نوحه ها، با حساب و کتاب کودکانه می پنداشتم آیا سی سال عمر کمی است؟!

تو رفتی و ما تنها ماندیم... اما خداوند چنان قدرتی به مادر داد که تمام امنیت حضورت را در کنارش حس کردیم و آغوشهایی مهربان که از تنهاییمان کاستند... سالها گذشته است، ما بزرگ شده ایم، اما تو همچنان پدر جوان ناکاممان هستی.

باز دلتنـگ و بی قرارم
و باز دلم به وسعـــــــــــت
ســــــیاهی جاده احساس گرفت
با چشمــانی بارانـــی و بغضــــی در گلو
قلم به دست می گیرم
و می نویسم
پــــــــــدر...

  • آلما تبریزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی