آلما

من پنجره بر دوش به دنبال نسیمم

آلما

من پنجره بر دوش به دنبال نسیمم

آلما

آلما هستم؛ با دغدغه هایم: زبان، مذهب، فرهنگ و علایقم: طبیعت، عکس، فیلم، کتاب.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سر آغاز

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۴۷ ب.ظ

بی نام تو نامه کی کنم باز

باز هم برگ سفید و ذوقی کودکانه برای نوشتن! و سرآغاز هر دفتر:

ای نام تو بهترین سرآغاز...

مدتها بود می خواستم در فضای مجازی خلوتی داشته باشم بزرگتر از دفتر دلنوشته هایم؛ تا اینکه به اصرار دوستی مهربان و تلاش او این وبلاگ به راه افتاد. قصد دارم اینجا بنویسم هر آنچه از دلم برمی خیزد؛ تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

امروز شنبه است و شنبه ها نقطه شروع؛ و فردا اول ماه رجب است، بهانه خداوند برای بخشش بندگان. لحظه هایت سرشار از این بهانه باد!



  • آلما تبریزی

نظرات  (۱)

به نام خدا
سلام بر شما،
امیدوارم این خلوتتان مورد استفاده عموم قرار گیرد!!! :-)
پاسخ:
ممنون و ایضاَ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی